مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 14:052020-10-21اقتصادي

چاره اندیشی مسئولان کرمان برای کشاورزان/پیشنهاد تأمین سوخت موقت چاه های بدون پروانه


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: یک مهلت یک هفته ای به کمیته سوخت می دهیم تا یک پیشنهاد اجرایی به کمیسیون قاچاق کالا و ارز ارائه کنند تا مشکل شود و سوخت موقت در اختیار چاه های شماره یک کشاورزی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از کرمان، محمدصادق بصیری عصر امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان با تأکید بر اینکه باید به سمت حل مشکلات برویم، اظهار داشت: گاهی وقت ها به جای حل مشکل تنها مشکل را از جایی به جایی دیگر انتقال می دهیم.

وی با اشاره به اینکه انتقال مشکل بدتر از عدم حل مشکل است، گفت: باید مشکل چاه های بدون پروانه توسط آب منطقه ای و جهاد کشاورزی و هر سازمان دیگری انجام شود، ما نمی توانیم اینجا بنشینیم و بگوییم که مسئول نیستیم این چاه ها بسته شوند و یا به حال خود راه شوند تا پروانه بگیرند، زیرا این کشت و زرع قوت مردم است و این مسئله شایسته مسئولین فعلی نیست که مشکل را به بدنه مردم منتقل کنیم.

بصیری بیان داشت: یک مهلت یک هفته ای به کمیته سوخت می دهیم تا یک پیشنهاد اجرایی به کمیسیون قاچاق کالا و ارز ارائه کنند تا مشکل شود و سوخت موقت در اختیار چاه های شماره یک قرار گیرد و اگر بعد از مهلت نتیجه کمیته سوخت این شد که مقدور نباشد مصوبه شورای تامین استان را می گیریم و اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره اندیشی مسئولان کرمان برای کشاورزان/پیشنهاد تأمین سوخت موقت چاه های بدون پروانه

چاره اندیشی مسئولان کرمان برای کشاورزان/پیشنهاد تأمین سوخت موقت چاه های بدون پروانه