مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 13:452020-10-21اقتصادي

گرانی سرعت بیشتری نسبت به گران فروشی دارد/جریمه 807 میلیارد تومانی اصناف کرمان


رییس سازمان صمت شمال استان کرمان گفت: بازرسی های ما از اصناف نسبت به مدت مشابه سال گذشته 300 برابر افزایش یافته است اما تاثیرگذاری زیادی در جامعه نداشته به دلیل اینکه گرانی سرعت بیشتری نسبت به گران فروشی گرفته است و باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی حسینی نژاد در هفتمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: بازرسی های ما از اصناف نسبت به مدت مشابه سال گذشته 300 برابر افزایش یافته است اما تاثیرگذاری زیادی در جامعه نداشته به دلیل اینکه گرانی سرعت بیشتری نسبت به گران فروشی گرفته است و باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.

وی عنوان کرد: در شمال استان کرمان 64 هزار واحد صنفی داریم که 9 هزار 290 مورد بازرسی از  این واحدهای صنفی در شهریور ماه سال جاری انجام شده است و درخواست داریم دستگاه ها در زمینه تنطیم بازار به ما کمک دهند.

رییس سازمان صمت شمال استان کرمان افزود: ارزش ریالی پرونده های تخلفاتی که تشکیل شده در سال 90 ، 8 میلیارد تومان بوده، اما در سال جاری 807 میلیارد تومان شده است که حدود 100 برابر افزایش یافته، اما در مقابل آن چیزی که اکنون در بازار شاهد هستیم بسیار کم است.

حسینی نژاد تصریح کرد: عموما انبارها و مراکز مهم را تا کسب های خرد را مورد بازرسی و رصد قرار داده ایم، سه اتحادیه استان کرمان که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی سرعت بیشتری نسبت به گران فروشی دارد/جریمه 807 میلیارد تومانی اصناف کرمان

گرانی سرعت بیشتری نسبت به گران فروشی دارد/جریمه 807 میلیارد تومانی اصناف کرمان