مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 13:202020-10-21سياسي

بررسی واگذاری بخشی از سهام بانک رفاه در شورای نگهبان


یک عضو شورای نگهبان گزارشی از جلسه روز چهارشنبه 23 مهرماه 1399 این نهاد منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در مطلبی با عنوان گزارش 51 در اینستاگرام خود نوشت: چهارشنبه 23 مهرماه 1399 چهلمین جلسه شورای نگهبان در سال 1399 برگزار شد.

در این جلسه ادامه بررسی طرح اصلاح ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم موسوم به طرح مالیات بر خانه های خالی و همچنین طرح الحاق یک تبصره به ماده 5 قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی در دستور کار شورا بودند.

این دو طرح در مرحله قبل، به خاطر ابهامات و ایراداتی به مجلس اعاده شده بودند و پس از انجام اصلاحات در مجلس مجددا برای اظهارنظر شورا ارسال شده بودند.

با عنایت که به اینکه بنده به نمایندگی از شورای نگهبان برای تبیین نظر شورا در خصوص هر دو مصوبه مذکور در کمیسیون های مربوطه یعنی کمیسیون اقتصادی و همچنین کمیسیون برنامه و بودجه حاضر شده بودم، به ارائه توضیحاتی در جلسه شورا پرداختم.

شورای نگهبان در مرحله قبل در خصوص طرح اصلاح ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم با توجه به حساسیتی که نسبت به حقوق مردم وجود داشت، ایرادات متعددی را مطرح کرده بود که در این مرحله به خاطر برگزاری جلسات کارشناسی متعدد و همچنین با تعاملات نزدیک با مجل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی واگذاری بخشی از سهام بانک رفاه در شورای نگهبان

بررسی واگذاری بخشی از سهام بانک رفاه در شورای نگهبان