مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 13:002020-10-21اجتماعي

کاهش دما و وزش باد در خراسان رضوی از فردا


کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در دو روز آینده شاهد عبور موجی از استان خواهیم بود که کاهش دما و وزش باد را به همراه دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در دو روز آینده شاهد عبور موجی از استان خواهیم بود که کاهش دما و وزش باد را به همراه دارد.

آهنگرزاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز چهارشنبه جوی پایدار در استان برقرار است و این پایداری در شهرهای صنعتی به خصوص مشهد موجب ماندگاری آلاینده ها و کیفیت هوای ناسالم شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در روزهای پنجشنبه و جمعه، شاهد عبور موجی از استان خواهیم بود که باعث کاهش دما و افزایش باد در سطح استان می شود.

در نواحی شمالی و برخی از مناطق مرکزی افزایش ابرناکی و به خصوص در ارتفاعات شمال غرب احتمال وجود بارش های خفیف و پراکنده را در پیش خواهیم داشت.

آهنگرزاده خاطرنشان کرد: ازعصر روز جمعه از مقدار ابرناکی استان کاهش پیدا کرده و در مشهد نیز برای فردا و پس فردا در ساعاتی افزایش ابر همراه با باد و کاهش دما نسبت به امروز را در پیش خواهیم داشت.

وی بیان کرد: در 24ساعت گذشته قوچان با حداقل دمای صفر درجه سانتی گراد سردترین و سرخس با حداکثر دمای 30 درجه به عنوان گرمترین نقطه استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دما و وزش باد در خراسان رضوی از فردا

کاهش دما و وزش باد در خراسان رضوی از فردا