مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:502020-10-21فرهنگي

تجلیل از آرون سورکین و کلویی ژائو در جشنواره سن فرانسیسکو


به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم سن فرانسیسکو فیلمسازان منتخب امسال را معرفی کرد و اعلام کرد آرون سورکین و کلویی ژائو 9 دسامبر (19 آذر) در این جشنواره که به صورت مستقیم پخش می شود، - آرون سورکین و کلویی ژائو در جشنواره فیلم سن فرانسیسکو تجلیل می شوند.

به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم سن فرانسیسکو فیلمسازان منتخب امسال را معرفی کرد و اعلام کرد آرون سورکین و کلویی ژائو 9 دسامبر (19 آذر) در این جشنواره که به صورت مستقیم پخش می شود، تجلیل می شوند.

سورکین که کارگردانی محاکمه شیکاگو 7 را انجام داده و اکنون در نتفلیکس به صورت استریم در دسترس است جایزه کانبار را برای روایت و قصه گویی دریافت می کند و ژائو که کارگردان فیلم سرزمین آوارگان بوده جایزه ایروینگ لوین را برای کارگردانی دریافت می کند.

آن لی مدیر این جشنواره ضمن ابراز خوشحالی از تجلیل از این دو چهره با استعداد گفت این برنامه به صورت مجازی برگزار می شود.

جایزه کانبار که برای اهمیت قصه گویی و روایت اهدا می شود به نام موریس کانبار است که از اعضای هیات مدیره فیلم سن فرانسیسکو بود و همواره از فیلمسازان مستقل حمایت می کرد.

لولو وانگ، بوتس رایلی، امیلی گوردون و کمیل نینجانی، تام مک کارتی، پل شرایدر، استیون گاهان و اریک راث از دریافت کنندگان این جایزه در سال های اخیر بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از آرون سورکین و کلویی ژائو در جشنواره سن فرانسیسکو

تجلیل از آرون سورکین و کلویی ژائو در جشنواره سن فرانسیسکو