مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:352020-10-21اقتصادي

اصلاح موتورخانه ها سبب کاهش 10 درصدی مصرف گاز می شود


مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: مشترکین گاز استان مشارکت خوبی در ثبت نام برای طرح رایگان اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ی واحدهای تجاری و خانگی داشته اند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: مشترکین گاز استان مشارکت خوبی در ثبت نام برای طرح رایگان اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ی واحدهای تجاری و خانگی داشته اند.

علیرضا شیخی،امروز 30 مهرماه اظهار کرد: شرکت ملی گاز، همسو با سیاست های مسئولیت اجتماعی به حوزه بهینه سازی موتورخانه ها ورود کرده است تا با این روش، میزان مصرف گاز تا 10 درصد کاهش یاید.

وی با اعلام اینکه در قالب این طرح، سه فرایند تنظیم مشعل، نصب رسوب گیر و عایق کاری موتورخانه ها انجام می گیرد، تاکید کرد: اجرای این طرح برای مشترکین شرکت گاز استان رایگان بوده و تمامی هزینه ها از سوی این شرکت پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی با بیان اینکه شرکت های تاسیساتی که به عنوان مجریان این طرح اجرای سه فرایند مذکور را انجام و دستمزد خود را از شرکت گاز دریافت می کنند، می توانند در این طرح مشارکت داشته باشند، افزود: این شرکت ها می توانند با مراجعه به سایت ملی شرکت گاز به آدرس www.

nigc.

ir، در قسمت بهینه سازی موتورخانه ها ثبت نام کرده و در این طرح مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح موتورخانه ها سبب کاهش 10 درصدی مصرف گاز می شود

اصلاح موتورخانه ها سبب کاهش 10 درصدی مصرف گاز می شود