مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:152020-10-21سياسي

نیروی انتظامی یاور همیشگی در امر برگزاری مراسم ملی و مناسبت های انقلابی است


اهنگی تبلیغـات اسـلامی تاکید کرد: نیروی انتظامی در طول سالیان سال توانسته با حفظ اقتدار کامل و اخلاق مداری هرچه تمام تر مایه آرامش و عدل و مأمن امن و همراهی خوب برای مردم در عرصه های مختلف جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شـورای همـاهنگی تبلیغـات اسـلامی به مناسبت فرا رسیدن هفتـه نیـروی انتـظامی در بیانیه تبریکی صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است: بسـم الله الـرحـمن الرحـیـم هفته نیروی انتظامی در تقویم رسمی کشور ما، یادآورد رشادت ها و تلاش های بی شائبه و شبانه روزی نیروی پرافتخار انتظامی جمهوری اسلامی ایران در برقراری نظم و امنیت عمومی است.

هفتهنیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا بهترین درودها و سلام ها را نثار شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای حافظ امنیت و اقتدار کشور کرده و از بزرگ مردان جان بر کفی که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی تجلیل کرد.

نیروی انتظامی در طول سالیان سال توانسته با حفظ اقتدار کامل و اخلاق مداری هرچه تمام تر از دریای خزر در شمال کشور تا سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس در جنوب، مایه آرامش و قسط و عدل و مأمن امن و همراهی خوب برای مردم در عرصه های مختلف جامعه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی یاور همیشگی در امر برگزاری مراسم ملی و مناسبت های انقلابی است

نیروی انتظامی یاور همیشگی در امر برگزاری مراسم ملی و مناسبت های انقلابی است