مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:102020-10-21پزشكي

علت اصرار دیابتی ها برای مصرف انسولین قلمی چیست؟


رییس اداره دیابت وزارت بهداشت درباره علت اصرار بیماران دیابتی برای مصرف انسولین های قلمی توضیح داد.

- ، مهدوی رییس اداره دیابت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به آمار بیماران دیابتی نیازمند انسولین اظهار کرد: بیماران دیابتی نوع یک نیاز به انسولین دارند که اغلب آن ها کودکان و نوجوانان ههستند، همچنین دربیماران مبتلا به دیابت نوع که بدن آن ها مقاومت به انسولین پیدا کرده است و دارو های خوراکی توانایی کنترل قندخون فرد را ندارند، نیاز به انسولین وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ رییس اداره دیابت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه 10 تا 15 درصد دیابتی ها نیاز به تزریق انسولین دارند، گفت: امسال یک صدمین سال کشف انسولین را سپری می کنیم و تا صد سال قبل دیابتی های نوع یک جان خود را از دست می دادند، در ابتدا انسولین گاوی یا خوکی بود و بعد انسولین انسانی ام پی اچ (NPH) و رگولار (regular) تولید داشت.

علت اصرار دیابتی ها برای مصرف انسولین قلمی چیست؟ مهدوی بیان کرد: در یک دهه اخیر انسولین های قلمی تولید شده است که عوارض کمتری دارند و مصرف آن ها خطر هایپوگلیسمی افت قندخون ناگهانی را کاهش می دهد، از طرفی این انسولین ها آماده هستند و نیاز به ترکیب و آماده سازی آن ها وجود ندارد، از طرفی باید توجه داشت یکی از دلایل مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت اصرار دیابتی ها برای مصرف انسولین قلمی چیست؟

علت اصرار دیابتی ها برای مصرف انسولین قلمی چیست؟