مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-21اقتصادي

تشکیل 135 پرونده تخلفاتی در زنجان


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان زنجان از انجام 3 هزار و 960 مورد بازرسی در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: این بازرسی ها منجر به تشکیل 135 پرونده شده است.

- اسماعیل مسلمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان برای جلوگیری از تخلفات صنفی در عرضه کالاهای اساسی و اقلام ضروری مردم، بازرسی ها گسترده و به طور مستمر در حال انجام است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه کاهش التهاب بازار مهم ترین رویکرد این سازمان در راستای اجرای طرح های نظارتی است، اضافه کرد: بازرسین به صورت ویژه و شبانه روزی بازرسی و نظارت از بازار را بر عهده دارند و با متخلفین به جد برخورد می شود.

وی تصریح کرد: رسته های هدف بازرسی در زنجان شامل عرضه کنندگان لوازم خانگی، عمده فروشان مواد غذایی، تولیدکنندگان ماسک و محلول ضدعفونی، عرضه کنندگان لاستیک، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مصالح ساختمانی و آهن آلات، فروشندگان میوه و تره بار، عرضه کنندگان گوشت و محصولات پروتیینی، تولیدکنندگان آرد و نان، عرضه کنندگان لوازم یدکی و روغن موتور، تولیدکنندگان شن و ماسه، عرضه کنندگان عایق های رطوبتی، محصولات فولادی، محصولات پتروشیمی، واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 135 پرونده تخلفاتی در زنجان

تشکیل 135 پرونده تخلفاتی در زنجان