مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 11:552020-10-21اقتصادي

شهرداری پرگار مرمت بافت تاریخی را هر سال گسترده تر می‎کند


رییس پایگاه میراث جهانی شهر تاریخی یزد و مسئول کمیسیون عمرانی شورای شهر یزد از اجرای طرحی توسعه محور شامل طرح ساماندهی و مرمت معابر و کوچه های تاریخی یزد خبر داد و گفت: - ایسنا/یزد رییس پایگاه میراث جهانی شهر تاریخی یزد و مسئول کمیسیون عمرانی شورای شهر یزد از اجرای طرحی توسعه محور شامل طرح ساماندهی و مرمت معابر و کوچه های تاریخی یزد خبر داد و گفت: شعاع نفوذ این طرح مستمر، هر ساله به فراخور اعتبار سالانه شهرداری توسعه خواهد یافت.

محسن عباسی هرفته در گفت ‎وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اهمیت مرمت و حفظ بافت های تاریخی، اظهار کرد: شبکه بافت معابر تاریخی یکی از مهم ترین ارکان شهر تاریخی یزد محسوب می شود که مرمت و ساماندهی آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی از طرح رسیدگی به معابر بافت تاریخی در قالب مرمت و ساماندهی یاد کرد و گفت: این طرح مدتی است که توسط شهرداری یزد در حال جریان است، از طرفی شعاع نفوذ این طرح مستمر، هر ساله به فراخور اعتبار سالانه شهرداری توسعه خواهد یافت.

این مسئول در مورد جزییات این طرح، تصریح کرد: کف سازی، جداره سازی و مرمت و بازسازی عناصر سازه ای و سایه انداز کوچه‎های بافت‎های تاریخی مانند ساباط ها، تویزه‎ها و پشت بندها در دستور کار این طرح قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری پرگار مرمت بافت تاریخی را هر سال گسترده تر می‎کند

شهرداری پرگار مرمت بافت تاریخی را هر سال گسترده تر می‎کند