مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 11:552020-10-21اقتصادي

شکستن رکورد حجم تولید API / آغاز توسعه استراتژیک ترین طرح فولادسازی کشور


مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به شکستن رکورد حجم تولید API با تولید 418 هزار تن انواع ورق، از انجام فرآیند طرح توسعه این شرکت خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به شکستن رکورد حجم تولید API با تولید 418 هزار تن انواع ورق، از انجام فرآیند طرح توسعه این شرکت خبر داد.

امین ابراهیمی در حاشیه آیین رونمایی از دستاوردهای شرکت فولاد اکسین که امروز (30 مهرماه) انجام شد، اظهار کرد: شرکت فولاد اکسین خوزستان، با سرمایه گذاری 250 میلیون دلاری در سال 88 فعالیت خود را آغاز کرد؛ هدف از راه اندازی این شرکت، ارتباط بین زنجیره نفت و گاز و فولاد بوده است و وظیفه اصلی این شرکت، تولید محصولات API مورد نیاز صنعت نفت و گاز و محصولات آلیاژی مورد نیاز صنایع مخازن تحت فشار، مخازن CNG و سایر حوزه ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از سال 98 تاکنون بر مأموریت اصلی شرکت یعنی تولید محصولاتی با ارزش افزوده بالاتر، محصولات API و محصولاتی که مورد نیاز صنایع خاص است، متمرکز شده ایم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: از شرکت های مشابه فولاد اکسین در منطقه، شرکت فولاد کاویان اهواز است که با 10 درصد این سرمایه گذاری ایجاد شده و متأسفانه در 10 سال گذشته شرکت اکسین رقیبی برای این شرکت بوده است در حالی که باید ورق های تخصصی تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستن رکورد حجم تولید API / آغاز توسعه استراتژیک ترین طرح فولادسازی کشور

شکستن رکورد حجم تولید API / آغاز توسعه استراتژیک ترین طرح فولادسازی کشور