مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-21سياسي

روزشمار «کربلای 5» رونمایی شد


جلد اول روزشمار چهل و ششم از مجموعه بزرگ روزشمار جنگ ایران و عراق با عنوان «کربلای 5» توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر و وارد بازار نشر شد.

- جلد اول روزشمار چهل و ششم از مجموعه بزرگ روزشمار جنگ ایران و عراق با عنوان کربلای 5 توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر و وارد بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در چهلمین سالگرد از شروع دفاع مقدس و در سومین هفته متمادی از کتاب جلد اول از کتاب چهل و ششم روزشمار جنگ ایران و عراق با عنوان کربلای 5؛ تلاشی دیگر برای تعیین سرنوشت جنگ رونمایی کرد.

این مراسم با توجه به وضعیت ناشی از شیوع ویروس کرونا بدون حضور رسانه ها برگزار شد.

به منظور آشنایی بیشتر با این کتاب با حجت الله کریمی مدیریت گروه روزشمار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، ابوالقاسم حبیبی نویسنده بخش نظامی و دکتر ایرج همتی نویسنده بخش سیاسی و همچنین حمیدرضا فراهانی و هادی نخعی ناظران علمی و محتوایی این روزشمار گفتگو کرده است.

حجت الله کریمی مدیریت گروه روزشمار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به انتشار جلد اول از روزشمار چهل و ششم با عنوان کربلای 5؛ تلاشی دیگر برای تعیین سرنوشت جنگ گفت: این کتاب سی و نهمین کتابی است که از مجموعه روزشمار جنگ ایران و عراق منتشر می شود و بازه 29 روزه از 5 دی 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزشمار «کربلای 5» رونمایی شد

روزشمار «کربلای 5» رونمایی شد