مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-21سياسي

پایان خوش طرح های اطعام و احسان حسینی در فارس


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس گفت: در اجرای طرح اطعام و احسان حسینی که از ابتدای ماه محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه داشت؛ استان فارس توانست با مشارکت خیران، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، طرح اطعام و احسان حسینی از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر جهت توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی بین نیازمندان در ادارت کمیته امداد سراسر کشور اجرا شد.

محمد بذرافشان، در خصوص اجرای این طرح در استان فارس گفت: این طرح با هدف کمک به اقشار نیازمند جامعه و با همکاری خیران استان اجرا و همچنین در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در رزمایش کمک مؤمنانه 204 آشپزخانه در استان جهت پخت غذای گرم راه اندازی شد.

وی در ادامه اضافه کرد: طی این دوماه و اجرای طرح اطعام حسینی، 2 میلیون و 319 هزار و 600 پرس غذای گرم به ارزش 436 میلیارد و 338 میلیون ریال طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

بذرافشان با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی نیز گفت: در اجرای این طرح 179 هزار و 793 بسته معیشتی به ارزش 321 میلیارد و 134 میلیون ریال تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.

مدیر کل امداد فارس با ابراز قدردانی از مشارکت خیران و نیکوکاران استان در اجرای این طرح، افزود: استان فارس امسال توانست در تعداد پرس غذای توزیع شده بین نیازمندان و در حج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان خوش طرح های اطعام و احسان حسینی در فارس

پایان خوش طرح های اطعام و احسان حسینی در فارس