مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:552020-10-21دانش

زمان اعلام نتایج دکتری آزاد


رییس مرکز سنجش دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه امروز روز آخر برگزاری مصاحبه دکتری است، گفت: نتایج پذیرفته شدگان دکتری آزاد حداکثر تا 5 آبان اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بهروز طهماسب کاظمی با اشاره به برگزاری جلسات مصاحبه دکتری 99 گفت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی برگزاری جلسات مصاحبه دکتری به صورت غیرحضوری در دستورکار قرار گرفت.

بیش از 1300 نفر از اساتید دانشگاه آزاد استان های تهران و البرز، با حضور در واحدهای علوم و تحقیقات، تهران مرکزی، تهران جنوب، تهران شمال و تهران غرب، مسئولیت انجام مصاحبه ها را برعهده گرفتند.

رییس سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه امسال بیش از 25 هزار نفر برای شرکت در مصاحبه ورودی دکتری سال 99 دعوت شدند، گفت: این مصاحبه ها که از 19 مهرماه آغاز شده تا امروز 30 مهرماه ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه زمان برگزاری مصاحبه دکتری تمدید نمی شود، خاطرنشان کرد: تا این لحظه بیش از 22 هزار مصاحبه دکتری برگزار شده است.

رییس سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد با اعلام اینکه نتایج پذیرفته شدگان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی اوایل هفته آینده (حداکثر تا 5 آبان ماه) اعلام خواهد شد، افزود: پس از اعلام نتایج، ثبت‌نام در واحدهای دانشگاهی و از طریق سامانه آموزشیار انجام می‌شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان اعلام نتایج دکتری آزاد

زمان اعلام نتایج دکتری آزاد