مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:502020-10-21حوادث

انهدام باند فروش سلاح در تهران


رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازداشت اعضای باند فروش سلاح در تهران و کشف پنج قبضه سلاح جنگی، دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 63 فشنگ جنگی انواع کلت از آنها خبر داد.

- جی پلاس، سردار علی ذوالقدری با اعلام خبر بازداشت بازداشت عوامل فروش سلاح اینترنتی در تهران، در این رابطه اظهار کرد: مأموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در رصدهای اطلاعاتی و فنی موفق شدند اعضای یک باند چهار نفره قاچاق سلاح و مهمات که در فضای مجازی به تبلیغ و خرید و فروش انواع سلاحهای جنگی و شکاری و مهمات می پرداختند، شناسایی کنند و دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مخفیگاه متهمان در حوالی وردآورد شناسایی شد و تحت مراقبتهای ویژه پلیسی قرار گرفت، افزود: صبح امروز با هماهنگی های قضایی دو نفر از اعضای این باند چهار نفره دستگیر شده و برای ادامه تحقیقات به پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت انتقال یافتند.

وی بیان کرد: در بازرسی از منزل و خودروی متهمان پنج قبضه سلاح جنگی و دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 63 فشنگ جنگی انواع کلت کشف و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند فروش سلاح در تهران

انهدام باند فروش سلاح در تهران