مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:502020-10-21ورزشي

تماس ترابی با مدیران پرسپولیس


مهدی ترابی پس از پایان دیدار تیمش با مدیران باشگاه پرسپولیس تماس تلفنی گرفته و گفته: «هنوز باشگاه العربی پول من را نداده اما به محض اینکه دستمزدم پرداخت کند طلب باشگاه پرسپولیس را پرداخت خواهم کرد.

- جی پلاس ، همان طور که می دانید در ادامه مسابقات هفته چهارم لیگ ستارگان قطر، تیم العربی که برای نخستین بار مهرداد محمدی و مهدی ترابی را به صورت همزمان به عنوان وینگرهای راست و چپ در ترکیب داشت، در استادیوم حمد الکبیر به مصاف ام صلالی رفت که از روزبه چشمی در خط دفاعی خود بهره می برد.

مهدی ترابی بارها با حرکات سریع و در عرض از سمت چپ زمین خط دفاعی ام صلال را آزار داد و خلق موقعیت کرد اما ایجاد موقعیت های او گلی به همراه نداشت و خطاهای پُرشماری که گرفت، تیمش را به گل نرساند.

خبرورزشی نوشت؛ ترابی در دقیقه 87 به دلیل مصدومیت ازکشاله ران نتوانست بازی را دنبال کند و یاسر ابوبکر جای او را در زمین گرفت اما پس از خروج این ستاره ایرانی هم حملات العربی ادامه یافت و این تیم توسط مهرداد محمدی به گل برتری دست یافت.

شنیدیم پس از پایان این دیدار ترابی با مدیران باشگاه پرسپولیس تماس تلفنی گرفته و گفته: هنوز باشگاه العربی پول من را نداده اما به محض اینکه دستمزدم پرداخت کند طلب باشگاه پرسپولیس را پرداخت خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس ترابی با مدیران پرسپولیس

تماس ترابی با مدیران پرسپولیس