مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-21اقتصادي

طرح های اقتصادی در روستاهای قرچک عملیاتی شود


جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات روستاهای قرچک پیش از ظهر چهارشنبه 30 مهرماه به ریاست بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، - ایسنا/تهران جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات روستاهای قرچک پیش از ظهر چهارشنبه 30 مهرماه به ریاست بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، سرپرست بخشداری مرکزی و دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاها برگزار شد.

در این جلسه در خصوص موضوعاتی از قبیل طرح هادی روستاها، نرخ انشعابات روستایی، صدور اسناد مالکیتی، نحوه هزینه کرد اعتبارات ارزش افزوده، پروژه های نیمه تمام عمرانی، سامانه پایش تصویری، طرح های اقتصادی از جمله گردشگری و مشاغل خانگی و .

بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار شهرستان قرچک در این جلسه اظهار کرد: علاوه بر پروژه های عمرانی، طرح های اقتصادی از جمله مشاغل خانگی باید در روستاهای قرچک که هر کدام دارای ظرفیت های متعددی هستند، اجرایی و عملیاتی شود.

خطیبی بر شناسایی پتانسیل های گردشگری و کشاورزی و تلاش برای جذب سرمایه گذار و توسعه فعالیت های کارآفرینی در روستاها تاکید کرد.

وی افزود: رشد و پویایی روستاها هرگز نباید متوقف شود و مشکلات نیز باید با پیگیری های ویژه، برگزاری نشست های تخصصی با مدیران ادارات در راب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های اقتصادی در روستاهای قرچک عملیاتی شود

طرح های اقتصادی در روستاهای قرچک عملیاتی شود