مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-21سياسي

وضعیت ورامین در مقابله با کرونا به هیچ عنوان حاد نیست


معاون وزیر بهداشت و درمان در برنامه زنده نگاه یک از ورامین به عنوان یکی از مناطق پرخطر و کانون کرونای استان تهران یاد کردند که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان ورامین گفت: معاون وزیر بهداشت و درمان در برنامه زنده نگاه یک از ورامین به عنوان یکی از مناطق پرخطر و کانون کرونای استان تهران یاد کردند که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

حسین کاغذلو پیش از ظهر چهارشنبه 30 مهرماه در جلسه بررسی وضعیت امنیت شهرستان های شرق استان تهران که با حضور استاندار تهران در ستاد فرمانداری ویژه شرق برگزار شد، اظهار کرد: دکتر رییسی معاون وزیر بهداشت و درمان در برنامه زنده نگاه یک، از ورامین به عنوان یکی از مناطق پرخطر و کانون کرونای استان تهران یاد کردند که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

فرماندار ورامین اظهار کرد: از مجموع جمعیت یک میلیون نفری جنوب شرق تهران، تنها یک درصد به بیمارستان های ورامین مراجعه کرده و کمتر از 4 دهم درصد به کرونا مبتلا شده اند و وضعیت ورامین در مقابله با کرونا به هیچ عنوان حاد نیست.

وی اظهار کرد: شهرستان ورامین به دلیل برخورداری از دو بیمارستان دولتی و تأمین اجتماعی، پذیرای بیمارانی از شهرستان های اطراف بوده و علاوه بر 700 هزار نفر ایرانی ساکن در ورامین، قرچک و پیشوا، پذیرای حدود 300 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ورامین در مقابله با کرونا به هیچ عنوان حاد نیست

وضعیت ورامین در مقابله با کرونا به هیچ عنوان حاد نیست