مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:402020-10-21اقتصادي

بررسی قانون مالیات بر عایدی مسکن در دولت


بنا به گفته وزیر راه و شهرسازی، درخصوص قانون مالیات بر عایدی سرمایه بیش از 20 جلسه کار کارشناسی در کمیسون اقتصادی دولت انجام شده و هفته گذشته به صحن دولت رفته است.

- بنا به گفته وزیر راه و شهرسازی، درخصوص قانون مالیات بر عایدی سرمایه بیش از 20 جلسه کار کارشناسی در کمیسون اقتصادی دولت انجام شده و هفته گذشته به صحن دولت رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایجاد کرده که طبق آخرین آماری که محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی ارایه داده حدود 50 درصد واحدهای مسکونی کشور در این سامانه ثبت و شناسنامه دار شده اند.

با این حال طبق جدیدترین صحبت اسلامی وزیر راه و شهرسازی تنها برای 192 هزار واحد خالی پیامک ارسال شده که تناسبی با حدود 2.

5 میلیون خانه خالی مطابق آمار سال 1395 ندارد.

گفته می شود حدود دو سال زمان می برد تا کل 28 میلیون واحد مسکونی کشور در این سامانه به ثبت برسد.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی که همواره بر لزوم تغییر ماهیت بازار مسکن از سرمایه ای به مصرفی تاکید دارد به تازگی گفته است: در بخش مسکن باید این اهتمام وجود داشته باشد که سرمایه از بخش تولید و عرضه مسکن به این بهانه خارج نشود و قانون مالیات بر عایدی سرمایه باید این هنر را داشته باشد تا آن بخشی را که می خواهد از مسکن به عنوان سرمایه استفاده کند از صحنه خارج کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی قانون مالیات بر عایدی مسکن در دولت

بررسی قانون مالیات بر عایدی مسکن در دولت