مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:352020-10-21اجتماعي

شکل گیری کانون های یاریگران زندگی در 30000 مدرسه/ فعالیتها مجازی است


مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از افزایش 50 درصدی مدارس مجری طرح کانون یاریگران زندگی خبر داد و گفت: - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از افزایش 50 درصدی مدارس مجری طرح کانون یاریگران زندگی خبر داد و گفت: امسال شمار مدارس مجری تا 50 درصد افزایش یافته و به 30 هزار مدرسه می رسد.

فعالیت کانون یاریگران مجازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود شکوهی در نشست آموزشی توجیهی برنامه ملی کانون یاریگران زندگی در مدارس کشور که از طریق شبکه شاد پخش شد با تاکید بر اینکه همه ما باید نقش و جایگاه کانون یاریگران زندگی را به عنوان یک برنامه تحولی جدی بگیریم گفت: این برنامه جزو 10 بسته تحولی اعلام شده از سوی وزیر آموزش و پرورش در سال جاری است.

وی افزود: به هیچ وجه دنبال راه اندازی تشکل جدید نیستیم، بلکه به دنبال این هستیم که از ظرفیت تشکل های دیگر، خانواده ها و دانش آموزان برای انجام فرایندهای پیشگیرانه در سطح مدارس استفاده کنیم.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت کار کانون های یاریگران زندگی در مدارس گفت: این کانون ها در راستای برنامه های ترویجی و پیشگیرانه اجرا و جایگاه پراهمیتی در مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری کانون های یاریگران زندگی در 30000 مدرسه/ فعالیتها مجازی است

شکل گیری کانون های یاریگران زندگی در 30000 مدرسه/ فعالیتها مجازی است