مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:302020-10-21سياسي

پروژه سیمان سمنگان به حال خود رها شده / 500 میلیارد خاک می خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد پاکمهر، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نطق میان دستور خود در نشست علنی مجلس با اشاره به پروژه های نیمه تمام خراسان شمالی گفت: - نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه سیمان سمنگان بالغ بر 15 سال است به حال خود رها شده؛ درحالی که می تواند اشتغال 2 هزار نفر را در پی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، سید محمد پاکمهر، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نطق میان دستور خود در نشست علنی مجلس با اشاره به پروژه های نیمه تمام خراسان شمالی گفت: پروژه سیمان سمنگان یکی از این پروژه ها است که بالغ بر 15 سال به حال خود رها شده.

پاکمهر ادامه داد: این پروژه در صورت افتتاح می تواند 2 هزار شغل در استان ایجاد کند که تاثیر به سزایی در میزان نرخ اشتغال خراسان شمالی دارد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این پروژه 500 میلیارد تومان با نرخ کارشناسی روز هزینه شده و به پیشرفت 50 درصدی رسیده است.

بی توجهی به گلنگ زنی های بی حاصل دولت در این استان، گفت: این گلنگ زنی ها بر قلب مردم فرود می آید و باعث دلسرد شدن شهروندان از اقدامات و وعده های دولت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه سیمان سمنگان به حال خود رها شده / 500 میلیارد خاک می خورد

پروژه سیمان سمنگان به حال خود رها شده / 500 میلیارد خاک می خورد