مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:202020-10-21سياسي

رییس سازمان بازرسی: آمریکا دروغ می گوید، درگاه های تامین دارو به کشور مسدود است


رییس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از تحریم های ظالمانه آمریکا، گفت: علی رغم ادعای آمریکا که راه تأمین دارو و غذا برای ایران باز هست؛ اما تمام درگاه های تأمین و انتقال دارو مسدود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان، رییس سازمان بازرسی کل کشور در این نشست که به صورت ویدئوکنفرانسی و با حضور رؤسای آمبودزمان شش کشور عضو هیأت مدیره انجمن آمبودزمان کشورهای اسلامی برگزار شد با اشاره به فعالیت های سازمان در زمینه مبارزه با کرونا گفت: امسال با توجه به فراگیری ویروس کرونا، ملت ایران در دو جبهه در حال جنگ هستند؛ اول مبارزه با ویروس کووید 19 و دوم جنگ با تروریسم اقتصادی و تحریم های ظالمانه علیه ایران که تأثیر قابل توجهی در مبارزه با بیماری کووید 19 به ویژه در زمینه نیازهای بهداشتی مانند دارو و نیازهای غذایی داشته است.

وی با انتقاد از تحریم های ظالمانه آمریکا گفت: علی رغم ادعای آمریکا که راه تأمین دارو و غذا برای ایران باز هست؛ اما تمام درگاه های تأمین و انتقال دارو و موادغذایی به کشور ایران مسدود است.

اما درعین حال ملت ایران علی رغم همه تحریم ها و فشارهای اقتصادی در مدت بسیار کوتاهی ظرف کمتر از چند هفته توانست نسبت به تولید اقلام بهداشتی ازجمله ماسک و مواد ضدعفونی اقدام کرده و حتی فرآیند تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بازرسی: آمریکا دروغ می گوید، درگاه های تامین دارو به کشور مسدود است

رییس سازمان بازرسی: آمریکا دروغ می گوید، درگاه های تامین دارو به کشور مسدود است