مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:152020-10-21سياسي

رشد چشمگیر کشف سرقت در بسطام


فرمانده انتظامی بخش بسطام شاهرود گفت: شاخص کشف وقوع جرائم سرقت در بخش بسطام پس از به کارگیری نیروی تخصصی، از موفقیت بسیار بالایی برخوردار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بسطام، حمیدرضا شاه محمدی فرمانده انتظامی بخش بسطام ظهر امروز هم زمان با هفته نیروی انتظامی و در نشست مشترک مسؤولان حوزه شهری و بخش بسطام اظهار کرد: شاخص کشف وقوع جرائم سرقت در بخش بسطام پس از به کارگیری نیروی تخصصی، از موفقیت بسیار بالایی برخوردار شد.

در این نشست که با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان شاهرود، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بسطام و رییس شورای بخش بسطام انجام شد، مسؤولان ضمن تبریک این هفته به پرسنل نیروی انتظامی بخش بسطام، از تلاش این نهاد در برقراری نظم و امنیت تقدیر کردند.

بخشدار بسطام ضمن تشکر بابت موفقیت نیروی انتظامی بخش بسطام در کشفیات مواد مخدر و دستگیری سارقان سابقه دار در سال 99، از تلاش فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود در راستای توسعه پایش آنلاین در روستاها خبر داد.

محمد سلیمان پور، شهردار بسطام هم با عرض تبریک هفته نیروی انتظامی با ویژه برشمردن مقوله امنیت و آرامش تأکید کرد: مدیریت شهری بسطام با تمام توان جهت تقویت امنیت در حوزه شهر بسطام آمادگی کامل جهت همراهی با پرسنل این یگان را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد چشمگیر کشف سرقت در بسطام

رشد چشمگیر کشف سرقت در بسطام