مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-21پزشكي

مهلت ارسال مستندات در دو دانشنامه پزشکی تمدید شد


مهلت بارگذاری مستندات آموزشی و پژوهشی دستیاران دو آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی تمدید شد.

- مهلت بارگذاری مستندات آموزشی و پژوهشی دستیاران دو آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شصت و هفتمین دوره آزمون کتبی دانشنامه در کلیه رشته های تخصصی پزشکی و سی و چهارمین آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی به همراه آزمون گواهینامه تخصصی پزشکی در روزهای جمعه و شنبه 28 و 29 شهریور ماه 1399 برگزار شد.

طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، تعداد 4 هزار و 295 نفر داوطلب گواهینامه و دانشنامه تخصصی پزشکی در 27 رشته امتحانی شرکت کردند.

همچنین در آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی نیز تعداد 386 نفر در 24 رشته امتحانی شرکت کردند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، با توجه به پایان مهلت بارگذاری مستندات، دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی مهلت مجددی برای دستیاران فراهم کرده است، بر این اساس بارگذاری مستندات آموزشی، پژوهشی و مهارتی دستیاران ویژه آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی به همراه مقالات و سایر مستندات قابل بررسی در آزمون شفاهی و گواهی های مرتبط با ارائه فعالیت درمانی در بخش ها و مراکز ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کووید 19 از فردا پنجشنبه اول آبان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال مستندات در دو دانشنامه پزشکی تمدید شد

مهلت ارسال مستندات در دو دانشنامه پزشکی تمدید شد