مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-21اقتصادي

سقوط نرخ ارز با تحقق سینگال های مثبت/قیمت واقعی ارز حدود 10 هزار تومان است


یک کارشناس اقتصادی با اشاره به سینگال های مثبت در بازار ارز گفت: بازیگران اصلی ارز هنوز در مورد تحقق این سینگال های مثبت به یقین نرسیده اند و اگر از این علائم مطمئن شوند قیمت ارز دچار ریزش ناگهانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روز گذشته نرخ ارز با انتخاب روند عکس روزها و ماه های اخیر بالاخره کاهشی شد و به قیمتی کمتر از 30 هزار تومان رسید.

گفتنی است در روزهای اخیر رییس کل بانک مرکزی  با دادن اخباری مثبت از جمله  انجام مذاکراتی با کشورهای مختلف از جمله عراق برای بازگشت پول های بلوکه شده، بازگشت 8 میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات در سال جاری، کنترل نرخ ارز و مثبت شدن روند نرخ ارز و افزایش عرضه ارز در سامانه نیما به بازار، سیگنال های برای کاهشی شدن نرخ ارز داد اما اینکه این وضعیت ادامه می یابد و یا اینکه مانند تجارب قبلی موقتی و زودگذر است معلوم نیست.

لذا در خصوص وضعیت بازار ارز و عوامل موثر بر کاهش نرخ ارز گفت وگویی با یحیی آل اسحاق کارشناس اقتصادی، استاد دانشگاه، رییس اتاق بازرگانی ایران و عراق و همچنین وزیر اسبق بازرگانی انجام شده که در ادامه می خوانید:  فارس: قیمت ارز روز گذشته پس از افزایش در روزهای اخیر روند کاهشی داشته است، از نظر شما عوامل موثر بر کاهش نرخ ارز چیست؟ آیا با توجه به شرایط فعلی اقتصاد رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط نرخ ارز با تحقق سینگال های مثبت/قیمت واقعی ارز حدود 10 هزار تومان است

سقوط نرخ ارز با تحقق سینگال های مثبت/قیمت واقعی ارز حدود 10 هزار تومان است