مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-21حوادث

امحای بیش از 2700 تن انواع مواد مخدر و روانگردان در مازندران


بیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از امحای بیش از 2700 تن انواع مواد مخدر و روانگردان در هفته ناجا خبر داد.

- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران خبر داد امحای بیش از 2700 تن انواع مواد مخدر و روانگردان در مازندران ایسنا/مازندران بیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از امحای بیش از 2700 تن انواع مواد مخدر و روانگردان در هفته ناجا خبر داد.

احمد مظفری صبح سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران به مناسبت هفته ناجا با بیان اینکه طی 6 ماه امسال بیش از سه تن انواع مواد مخدر در استان مازندران کشف شده است، از امحای بیش از 2700 تن انواع مواد مخدر و روانگردان ها به مناسبت هفته ناجا در استان خبر داد.

وی با اظهار اینکه امحای انواع مواد مخدر پنجشنبه هفته جاری در قائمشهر برگزار می شود، از تلاش های ناجا و پلیس مبارزه با مواد مخدر در کشف موادمخدر و برخورد با خرده فروشان در استان تقدیر کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با عنوان اینکه کشف مواد مخدر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد بالایی داشته است، ادامه داد: برای مقابله با مواد مخدر و آسیب های ناشی از آن باید همه دستگاه ها پای کار بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحای بیش از 2700 تن انواع مواد مخدر و روانگردان در مازندران

امحای بیش از 2700 تن انواع مواد مخدر و روانگردان در مازندران