مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 09:502020-10-21سياسي

مخالفت دولت با طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری


در جایی که چنین لایحه ای وجود دارد، تهیه طرح توسط نمایندگان مجلس به نظر نوعی نادیده گرفتن کارهای کارشناسی قبلی است؛ - وقتی این موضوع در دولت مطرح و بررسی شد به این نتیجه رسیدیم که دولت با چنین طرحی موافقت ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از تسنیم، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری گفت: تعداد قابل توجهی لایحه از طرف دولت به مجلس دهم تقدیم شده و پس از آغاز به کار مجلس فعلی درخواست کردیم که لوایح دولت در دستورکار مجلس یازدهم قرار بگیرد و یکی از آنان لایحه جامع انتخابات است.

این لایحه واقعا تمامی ویژگی های یک لایحه جامع را درباره انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شوراهای شهر و مجلس خبرگان رهبری را در بر می گیرد و کار کارشناسی دقیق و کاملی در آن انجام شده و نتیجه تجربه اندوخته دولت های مختلف، اظهارات کنش گران سیاسی و احزاب در آن دیده شده و سیاست های کلی نظام در باب انتخابات نیز در آن مورد توجه بوده است.

وی افزود: در جایی که چنین لایحه ای وجود دارد، تهیه طرح توسط نمایندگان مجلس به نظر نوعی نادیده گرفتن کارهای کارشناسی قبلی است؛ وقتی این موضوع در دولت مطرح و بررسی شد به این نتیجه رسیدیم که دولت با چنین طرحی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت دولت با طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری

مخالفت دولت با طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری