مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-21اجتماعي

بردسکن دارای 13 شهید ناجا است


فرمانده انتظامی بردسکن با بیان اینکه این شهرستان دارای 13 شهید ناجا است، گفت: نیروی انتظامی در دوران 8 سال دفاع مقدس رشادت و ایثارگری های بسیاری را از خود به نمایش گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، محمود مختاری ظهر امروز در نشست خبری که در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان برگزار شد، با تبریک هفته ناجا با شعار همه برای امنیت و سلامت ، اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از نیروهای سازمان یافته بزرگ کشوری است، با وجود وظایف متنوع، این سازمان به خوبی درخشیده و ماموریت ها را به درستی انجام داده است.

فرمانده منطقه انتظامی بردسکن با بیان اینکه بیش از 70 هزار هکتار از مساحت این شهرستان کویر است، گفت: توسعه امنیت کویر یکی از برنامه های نیروی انتظامی است و در کنار تهدیداتی که کویر دارد باید با استفاده از حوزه گردشگری و حضور سرمایه گذاران آن را به یک فرصت تبدیل کرد.

وی با گرامیداشت هفته ناجا، ادامه داد: 35 برنامه فرهنگی، مذهبی و انتظامی در بردسکن برگزار می شود.

مختاری افزود: دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای ناجا، دیدار با روحانیون، کوهپیمایی، دیدار با فرزندان ایتام، صبحگاه مشترک و حضور در نماز جمعه از جمله برنامه های شاخص است که همزمان هفته نیروی انتظامی در نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بردسکن دارای 13 شهید ناجا است

بردسکن دارای 13 شهید ناجا است