مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 09:402020-10-21اقتصادي

تصویب طرح تامین کالاهای اساسی در کمیسیون بودجه/ تعیین منابع مالی طرح


رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تصویب اصلاح قانون بودجه سال 99 و الزام دولت به پرداخت یارانه تامین کالاهای اساسی در این کمیسیون خبر داد.

- رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تصویب اصلاح قانون بودجه سال 99 و الزام دولت به پرداخت یارانه تامین کالاهای اساسی در این کمیسیون خبر داد.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تصویب طرح اصلاح قانون بودجه سال 1399 کل کشور و الزام دولت به پرداخت یارانه برای تامین کالاهای اساسی در کمیسیون برنامه و بودجه گفت: براساس این مصوبه، ماده واحده مبالغ مندرج در بند (و) تبصره (2) و جدول تبصره (14) قانون بودجه سال 1399کل کشور در راستای اجرای احکام این قانون اصلاح می شود.

براین اساس اولا دولت مکلف است به منظور تامین بخشی از نیازهای معیشتی خانوارهای کشور به ویژه خانوارهای کم برخوردار از ابتدای شش ماهه دوم سال 1399 بصورت ماهانه، نسبت به تامین و پرداخت یارانه اعتبار خرید به هر فرد ایرانی شناسایی شده در طرح معیشت خانوار (موضوع ردیف(31) جدول تبصره 14 قانون بودجه سال 1399 کل کشور، از طریق واریز اعتبار به کارت یارانه نقدی سرپرست خانوار به مبلغ یک میلیون و دویست هزار ریال برای هر یک از افراد سه دهک اول و مبلغ ششصد هزار ریال برای هر یک از افراد سایر دهک ها اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح تامین کالاهای اساسی در کمیسیون بودجه/ تعیین منابع مالی طرح

تصویب طرح تامین کالاهای اساسی در کمیسیون بودجه/ تعیین منابع مالی طرح