مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-21فرهنگي

«پاکستان» پیوست منطقه ای جایزه جلال/ رسانه ای ها پای کار گران ترین جایزه ادبی کشور


در نشست خبری جایزه ادبی جلال آل احمد مطرح شد: از این دوره پیوست منطقه ای برای جایزه جلال در نظر گرفته شد.

جامعه هدف امسال کشور «پاکستان» است که با همکاری انجمن ادبی این کشور بتوانیم در حوزه ادبیات داستانی هم افزایی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نشست خبری سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد صبح امروز در سالن مرحوم عاشوری مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

* دهقانکار: از پژوهش درباره ادبیات داستانی با نام پدیده تا پیوست منطقه ای پاکستان برای جایزه جلال  ایوب دهقانکار مدیرعامل این مؤسسه اظهار داشت: ما تلاش داریم همزمان با ادغام مؤسسات زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواسته معاونت فرهنگی، انتظارات را در راستای هم افزایی سوق دهیم.

فعالیت مؤسسات را در حد بضاعت ادامه داده و با نظرات کارشناسان اهل فن یک گام رو به جلو پیش ببریم و علاوه بر کارهای جاری دفاتر پس از ادغام، گام ها ی مؤثری را در جهت ارتقای فعالیت ها برداریم و حرکتی رو به جلو داشته باشیم.

دهقانکار گفت: علاوه بر فعالیت های روتین، یک سری فعالیت مناسبتی هم در دستور کار قرار داریم؛ مثل برگزاری نمایشگاه کتاب، همزمان با چهل سالگی دفاع مقدس یا فعالیت های پرباری که دفتر شعر و ادبیات در روزهای گذشته داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پاکستان» پیوست منطقه ای جایزه جلال/ رسانه ای ها پای کار گران ترین جایزه ادبی کشور

«پاکستان» پیوست منطقه ای جایزه جلال/ رسانه ای ها پای کار گران ترین جایزه ادبی کشور