مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-21اقتصادي

حمایت استان از گردشگری کرونازده قابل قبول نیست


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با بیان این که کرونا، صنعت گردشگری را به کُما برده است، گفت: متاسفانه هنوز تفکر صنعت گردشگری در استان یزد نهادینه نشده و حمایت ها قابل قبول نیست.

- ایسنا/یزد مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با بیان این که کرونا، صنعت گردشگری را به کُما برده است، گفت: متاسفانه هنوز تفکر صنعت گردشگری در استان یزد نهادینه نشده و حمایت ها قابل قبول نیست.

سیدمصطفی فاطمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا پیرامون وضعیت صنعت گردشگری استان یزد، اظهار کرد: با وجود دغدغه هایی که از سوی برخی مدیران استان در این حوزه وجود دارد اما متاسفانه هنوز تفکر صنعت گردشگری در استان یزد نهادینه نشده است.

وی با بیان این که کرونا، صنعت گردشگری را به کُما برده است، گفت: در شرایط کنونی وضعیت صنعت گردشگری بحرانی است و به نوعی در کُما به سر می برد، به گونه ای که بسیاری از تاسیسات گردشگری و صنایع وابسته مثل صنایع دستی تعطیل شدند حتی خانواده های برخی از این افراد نیز در این زمان از هم گسسته شده و برخی نیز شغل خود را تغییر داده اند.

فاطمی تنها راه حل برون رفت از شرایط فعلی را نهادینه کردن تفکر گردشگری در بین مدیران و مسئولان کشوری و استانی دانست و گفت: در صنعت گردشگری حمایت ها قابل قبول نیست، به طور مثال ادارات مالیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت استان از گردشگری کرونازده قابل قبول نیست

حمایت استان از گردشگری کرونازده قابل قبول نیست