مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-21اجتماعي

عملیات روکش آسفالت گردنه اسدآباد در حال انجام است


معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از انجام عملیات آسفالت گردنه اسدآباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمید پرورشی خرم ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون عملیات آسفالت گردنه اسدآباد در حال انجام است اظهار کرد: امیدوار هستیم تا قبل از آغاز فصل سرما و بارندگی ها این عملیات به اتمام برسد.

وی بیان کرد: به منظور ارتقای ایمنی و جلوگیری از پرت شدگی و واژگونی وسایل نقلیه، در سال جاری به شکل امانی سرتاسر گردنه با ایجاد حفاظ خاکی بازدارنده ایمن سازی شده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان ادامه داد: گردنه اسدآباد به عنوان کریدور مرکز به غرب کشور، یکی از طولانی ترین گردنه های کشور با بار ترافیکی سالانه حدود 25 میلیون خودرو است.

وی  یادآور شد: تعریض مسیر گردنه اسدآباد از سوی اداره راه و شهرسازی و اجرای حفاظ بتنی برای ارتقای ایمنی و نصب روشنایی این محور از سوی اداره راهداری همدان از برنامه های اصلی به منظور ارتقای ایمنی این محور است.

پرورشی خرم با اشاره به آمادگی کامل راهداران و راهدارخانه های استان همدان در فصل زمستان تأکید کرد: برنامه ریزی های شبکه راهداری استان به ویژه برنامه ریزی برای حفظ ایمنی و جریان پیوسته ترافیک در زمستان از درجه بالایی از اهمیت و حساسیت زیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات روکش آسفالت گردنه اسدآباد در حال انجام است

عملیات روکش آسفالت گردنه اسدآباد در حال انجام است