مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 09:202020-10-21سياسي

واعظی: الفاظی در داخل کشور می شنویم که در گذشته از دشمنان می شنیدیم


مجلس جایگاه بالایی دارد و مورد احترام است و دولت با مجلس تعامل می کند، اما تعدادی از نمایندگان به جای قانونگذاری وارد مسائل حاشیه ای شدند و سعی در انحراف افکار عمومی دارند.

- رییس دفتر رییس جمهور گفت: مجلس جایگاه بالایی دارد و مورد احترام است و دولت با مجلس تعامل می کند، اما تعدادی از نمایندگان به جای قانونگذاری وارد مسائل حاشیه ای شدند و سعی در انحراف افکار عمومی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره هجمه به دولت پس از اظهارات رییس جمهور درباره صلح امام حسن (ع) اظهار کرد: کسانی که برداشت غلطی از این صحبت ها کردند باید خود را اصلاح کنند.

رییس جمهور در شب شهادت امام حسن (ع)، درباره این امام صحبت کردند و به یکی از مسائلی که اشاره کرد، صلح امام بود؛ البته رییس جمهور این موضوع را وارد مسائل سیاسی کشور نکرد، اما اشکال جایی است که عده ای تفسیر سیاسی کردند از این صحبت ها.

وی ادامه داد: متاسفم که امروز الفاظی از افرادی می شنویم که در گذشته از دشمنان خود در خارج کشور می شنیدیم.

طبیعی است که آمریکا و اسراییل با این ادبیات صحبت کنند، اما هیچ وقت تهدید به مرگ و اعدام رییس جمهور یا فحاشی در ادبیات برخی مسوولان کشور این گونه نبوده است و من متعجم چرا برخی سکوت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: الفاظی در داخل کشور می شنویم که در گذشته از دشمنان می شنیدیم

واعظی: الفاظی در داخل کشور می شنویم که در گذشته از دشمنان می شنیدیم