مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 09:052020-10-21اقتصادي

چگونه درآمد 20 میلیونی از بازار کار شغل تعمیرات لپ تاپ به دست آوریم؟


با روی کارآمدن لپ تاپ ها تمایل به استفاده از کامپیوترهای رومیزی به دلیل مزایای بسیار لپ تاپ نسبت به آنها کاهش یافته است.

- با روی کارآمدن لپ تاپ ها تمایل به استفاده از کامپیوترهای رومیزی به دلیل مزایای بسیار لپ تاپ نسبت به آنها کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام آموزشگاه فنی پارس، نتایج تحقیقات نشان می دهد که بین سال های 2008 و 2015 میزان استفاده از کامپیوترها از 45 درصد به 18 درصد کاهش یافته و در مقابل میزان استفاده و خرید لپ تاپ افزایش یافته است.

با افزایش تقاضا برای خرید لپ تاپ بدون شک تقاضا برای تعمیر و عیب یابی آن نیز افزایش می یابد و این موضوع نشان از بازار کار عالی و درآمد این شغل می دهد.

تعمیرکار لپ تاپ چه مهارت هایی باید داشته باشد؟ مشکلات ایجاد شده در لپ تاپ گوناگون بوده و برخی از آنها علت سخت افزاری داشته و برخی دیگر به دلیل مشکلات نرم افزاری رخ می دهد.

از این رو، یک تعمیرکار لپ تاپ باید بتواند انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع کامپیوترها و لپ تاپ ها تسلط کامل داشته باشد و بتواند به خوبی آنها را عیب یابی و تعمیر نماید.

برای این کار تعمیرکار می بایست با تمامی قطعات لپ تاپ، نحوه عیب یابی، تعمیر و تعویض آنها، ابزارهای لازم برای تعمیر لپ تاپ، علائم خرابی آنها و نحوه باز و بسته کردن لپ تاپ آشنایی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه درآمد 20 میلیونی از بازار کار شغل تعمیرات لپ تاپ به دست آوریم؟

چگونه درآمد 20 میلیونی از بازار کار شغل تعمیرات لپ تاپ به دست آوریم؟