مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-21سياسي

مالکی: زاهدان دارای بیش از 43 درصد حاشیه نشین است


نماینده مردم زاهدان با اشاره به شرایط مردم استان سیتان و بلوچستان گفت: زاهدان در کشور تنها کلان شهری است که دارای بیش از 43 درصد حاشیه نشین است.

- نماینده مردم زاهدان با اشاره به شرایط مردم استان سیتان و بلوچستان گفت: زاهدان در کشور تنها کلان شهری است که دارای بیش از 43 درصد حاشیه نشین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدا حسین مالکی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی، سفر مقام معظم رهبری به چابهار و تاکید ایشان به هیات دولت را مبنی بر این که از موقعیت مرزها برای معیشت مرزنشینی استفاده شود یادآور شد.

وی با بیان این که سیستان و بلوچستان قطعه ای مهم در معادلات سیاسی و اجتماعی کشور است، مردم سیستان و بلوچستان از پیشگامان انقلاب بودند و شجاعانه در مقابل هر تعرضی دفاع کردند ابراز عقیده کرد: ولی در این سال ها برخی با نگاه منفعت طلبانه بر طبل اختلاف ها کوبیدند که متاسفانه این امر باعث مشکلات این استان شد، ولی مردم استان سیستانی و بلوچ و شیعه و سنی با انتخاب چهره های پر انرژی نشان دادند که از هرگونه اختلاف بیزار هستند.

مالکی گفت: این استان در حوزه های اقتصادی همچون تجارت و صنعت و معدن با داشتن بندر ترانزیت بین المللی پتانسیل عظیمی دارد ولی نتوانستیم از این ظرفیت ها در استان استفاده کنیم، حاشیه نشینی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکی: زاهدان دارای بیش از 43 درصد حاشیه نشین است

مالکی: زاهدان دارای بیش از 43 درصد حاشیه نشین است