مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-21فرهنگي

میزبانی ایتالیا از هنر عکاسان اصفهان


آثار 16 عکاس ایرانی در نمایشگاه عکس «نسل ها» که شهر کرمن ایتالیا به مدت پنجاه روز میزبان برپایی آن است، به نمایش گذاشته شده و در بین آن ها، آثار سه تن از عکاسان اصفهان نیز به چشم می خورد.

- ایسنا/اصفهان آثار 16 عکاس ایرانی در نمایشگاه عکس نسل ها که شهر کرمن ایتالیا به مدت پنجاه روز میزبان برپایی آن است، به نمایش گذاشته شده و در بین آن ها، آثار سه تن از عکاسان اصفهان نیز به چشم می خورد.

خشایار لک نژاد، یکی از عکاسان اصفهان با اعلام این خبر به ایسنا گفت: مسابقه نسل ها که از سال 2009 در ایتالیا برگزار می شود، امسال نیز فراخوان خود را منتشر کرد و از عکاسان و شاعران خواست تا آثارشان را با موضوع سالمندان و زندگی روزمره آن ها در فضای شهری و خانه های امروزی ارسال کنند.

وی ادامه داد: از مجموع عکس های ارسال شده به این مسابقه، آثار 135 عکاس از سراسر جهان انتخاب شد که از روز 17 اکتبر در موزه دل تریتوریو در شهر کرمن (واقع در شمال شرقی ایتالیا) به نمایش درآمده و تا 50 روز برپا خواهد بود.

این عکاس تصریح کرد: آثار 16 عکاس ایرانی موفق به حضور در این نمایشگاه شده که از بین آن ها سه تن از عکاسان (خشایار لک نژاد، رضا محمدی و رضا برادران)، اصفهانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی ایتالیا از هنر عکاسان اصفهان

میزبانی ایتالیا از هنر عکاسان اصفهان