مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-21اقتصادي

پرو ژه های عمرانی فردیس جانی دوباره می گیرند


شهردار فردیس از استارت پروژه های عمرانی روی زمین مانده شهر فردیس خبر داد و گفت: مشکلات شهرک ناز فردیس بررسی شده و با صرف اعتبار 6 میلیارد تومان ظرف دو هفته آتی مرتفع خواهند شد.

- مصطفی سعیدی سیرایی، شهردار فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: با توجه به تغییر متعدد و متوالی در مدیریت شهری فردیس طرح های عمرانی این مجموعه رها شده بود و طی یک ماهی اخیر سعی بر این بوده تا بنا بر بودجه مصوب شده طرح های تعریف شده را استارت زده و به سرانجام برسانیم.

شهردار فردیس با بیان اینکه برای پیش برد اقدامات باید حداقل دو ماه زمان داشته باشیم، اضافه کرد: در این میان قرارداد احداث بلوار مپنا و بلوار کشتارگاه فردیس که رها شده بود با پیمانکار منعقد شد و به زودی نیز آغاز می شود.

وی از  احداث یک ایستگاه آتش نشانی در فردیس که مدت ها رها شده بود خبر داد و گفت: در این میان مناقصه برای نصب سطل های زباله در فردیس برگزار شد، در حال حاضر پیمانکار مشخص شده و پروژه اجرایی خواهد شد.

سعیدی سیرایی با اشاره به اینکه سازمان پسماند فردیس به تازگی مستقل شده است، گفت: 30 مرکز ضایعات در شهر فردیس جمع آوری شده است، در این حوزه نیز مناقصه برگزار کرده ایم و پیمانکار مشخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرو ژه های عمرانی فردیس جانی دوباره می گیرند

پرو ژه های عمرانی فردیس جانی دوباره می گیرند