مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-21ورزشي

کرونا برنامه های استعدادیابی را کمرنگ کرده است


شیوع کرونا برنامه های استعدادیابی را کمرنگ کرده است، از همین رو انتظار می رود مربیان و دست اندرکاران ژیمناستیک راهکارهای مناسبی برای احیای این حوزه و معرفی نفرات جدید و مستعد این رشته ورزشی را ارائه دهند تا روند استعدادیابی متوقف نماند.

- ایسنا/فارس رییس هیات ژیمناستیک فارس گفت: شیوع کرونا برنامه های استعدادیابی را کمرنگ کرده است، از همین رو انتظار می رود مربیان و دست اندرکاران ژیمناستیک راهکارهای مناسبی برای احیای این حوزه و معرفی نفرات جدید و مستعد این رشته ورزشی را ارائه دهند تا روند استعدادیابی متوقف نماند.

سید کمال پاک فطرت در نشستی که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، خاطرنشان کرد: باوجود بحران جهانی شیوع کرونا که امکان فعالیت های جمعی ورزشی را محدود کرد، هیات ژیمناستیک استان فارس با همکاری با ورزشکاران و مربیان حرفه ای این رشته را همچنان فعال و پویا نگاه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی هیئت ژیمناستیک فارس، پاکفطرت با تاکید بر اینکه در حوزه آموزش و برگزاری کارگاه ها اقدامات درخوری در فضای مجازی رخ داده است، اظهار کرد: این مهم با هماهنگی هایی که طی هشت ماه گذشته با ورزشکاران و مربیان و داوران انجام شد، صورت پذیرفته و گام هایی مثبت در این حوزه برداشته شده که شایان توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا برنامه های استعدادیابی را کمرنگ کرده است

کرونا برنامه های استعدادیابی را کمرنگ کرده است