مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-21اقتصادي

احیای 15 واحد صنعتی راکد و نیمه فعال اردبیل در هفت ماهه اول سال99


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در هفت ماهه اول سال جاری، 15 واحد صنعتی راکد در شهرک های صنعتی استان اردبیل به چرخه تولید بازگشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اهلی ظهر امروز در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره یک اردبیل اظهار کرد: در هفت ماهه اول سال جاری، 15 واحد صنعتی راکد در شهرک های صنعتی استان اردبیل به چرخه تولید بازگشته اند که برنامه ریزی ها برای تحقق راه اندازی 40 واحد راکد تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: رفع موانع تولید و برطرف شدن مشکلات واحدهای تولیدی از مهم ترین برنامه های این شرکت بوده و حمایت ها و برنامه های این شرکت برای باز فعال سازی واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال در شهرک های صنعتی استان اردبیل در دستور کار قرار دارد و با هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده و با برگزاری جلسات ستاد تسهیل تلاش می شود در سال جاری 40 واحد صنعتی راکد و نیمه فعال در شهرک های استان به چرخه تولید بازگردند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه اغلب مشکلات واحدهای راکد و غیر فعال عمدتاً در زمینه های تامین سرمایه در گردش، مشکلات بانکی، بیمه ای و مالیاتی است، تصریح کرد: با حل موانع موجود و با همراهی دستگاه های اجرایی مربوطه تلاش می شود تا این واحدهای صنعتی نیز در سال ، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 15 واحد صنعتی راکد و نیمه فعال اردبیل در هفت ماهه اول سال99

احیای 15 واحد صنعتی راکد و نیمه فعال اردبیل در هفت ماهه اول سال99