مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-21بين الملل

رای گیری زودهنگام در چند ایالت آمریکا+ تصاویر


یاهو نیوز - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، رای گیری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت های ویسکانسین، یوتا و هاوایی آغاز شده است.

رای گیری زودهنگام در این ایالات در حالی آغاز شد که دو هفته مانده به روز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بیش از 34 میلیون نفر رای زودهنگام داده اند.

نظرسنجی های ملی سراسری نشان می دهد جو بایدن کاندیدای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا تا حد زیادی از دونالد ترامپ رقیب جمهوری خواه اش است؛ هر چند رقابت در ایالت هایی که از تعداد نسبتا برابر رای دهندگان دموکرات و جمهوری خواه برخوردارند ( مانند فلوریدا، کارولینای شمالی و پنسیلوانیا) تنگاتنگ تر است.

براساس یک نظرسنجی سراسری در آمریکا جو بایدن بحبوحه هشدار گسترده درباره شیوع ویروس کرونا و تقاضای رای دهندگان برای اقدام گسترده دولت در زمینه اصلاح اقتصاد، 9 درصد از ترامپ پیش افتاده است.

این نظرسنجی که از سوی روزنامه نیویورک تایمز - کالج سیه نا صورت گرفت در شرایطی است که تنها دو هفته به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است و ترامپ تقریبا در هیچ یک از مهم ترین موضوع های مورد بحث در انتخابات پیشتاز نیست و در صورت اشتباه نکردن بایدن در روز های آینده، فضای اندکی برای بهبود سیاسی در اختیار وی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای گیری زودهنگام در چند ایالت آمریکا+ تصاویر

رای گیری زودهنگام در چند ایالت آمریکا+ تصاویر