مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 08:102020-10-21اقتصادي

فراخوان جذب سرمایه گذار در منطقه آزاد انزلی


سازمان منطقه آزاد انزلی با انتشار فراخوانی، جذب سرمایه گذار برای حضور در سومین شهرک صنعتی خود را وارد مرحله عملیاتی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر انزلی، سازمان منطقه آزاد انزلی با انتشار فراخوانی، جذب سرمایه گذار برای حضور در سومین شهرک صنعتی خود را وارد مرحله عملیاتی کرد.

در راستای راهبردهای این سازمان به منظور اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و پروژه های مرتبط با جهش تولید در سال جاری، فراخوان جذب طرح های سرمایه گذاری در سومین شهرک صنعتی این منطقه را منتشر کرد.

بر این اساس سازمان منطقه آزاد انزلی در مسیر برنامه های توسعه ای خود در افزایش سهم تولیدات ایرانی در بازارهای کشورهای حوزه اوراسیا و کشورهای همسایه با استفاده حداکثری از توان سرمایه گذاری داخلی و خارجی تعدادی از قطعات سومین شهرک صنعتی در حال احداث این منطقه که در فضایی به مساحت 50 هکتار در حال ساخت است را از طریق فرآیند شناسایی و ارزیابی متقاضیان برای سرمایه گذاری در طرح های صنعتی واگذار می کند و این در شرایط است که فضای صنعتی در دو شهرک قبلی منطقه تقریباً به مرز اشباع رسیده و این شهرک جدید گشایش قابل توجهی برای متقاضیان فعالیت صنعتی در منطقه محسوب می شود که می تواند زمینه یک جهش واقعی در امور صنعت منطقه را فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جذب سرمایه گذار در منطقه آزاد انزلی

فراخوان جذب سرمایه گذار در منطقه آزاد انزلی