مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:502020-10-21پزشكي

آغاز مرحله دوم طرح غربالگری سلامت روان کارکنان مبتلا به کورونای شهرداری تهران


مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: مرحله دوم طرح غربالگری سلامت روان کارکنان شهرداری تهران مبتلا به بیماری کورونا همزمان با موج جدید این بیماری آغاز شده است.

- مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: مرحله دوم طرح غربالگری سلامت روان کارکنان شهرداری تهران مبتلا به بیماری کورونا همزمان با موج جدید این بیماری آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید چوبینه با اشاره به آخرین اقدامات شرکت شهر سالم برای ارائه خدمات در دوران پیک سوم شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: از زمان آغاز شیوع کرونا در کشور خدمات تیم های بهداشتی و درمانی و اورژانس به طور مستمر ادامه داشته است، با این حال با پیش بینی اوج گیری شیوع کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری در پاییز تمهیداتی را برای آمادگی هر چه بیشتر اندیشیدیم و نخستین اقدام خریداری تجهیزات و امکات مورد نیاز تیم های بهداشتی و درمانی بود تا در شرایط خطیر دچار مشکل نشویم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با بیان اینکه تعداد مراجعات به درمانگاه ها و تعداد تماس ها با سامانه 1842 و اعزام تیم های اورژانس و فوریت های پزشکی در ماه اخیر افزایش محسوسی داشته است، ادامه داد: ما موظفیم علاوه بر پاسخ به تقاضاهای درمانی، پیگیر درمان مبتلایان به کرونا در خانواده بزرگ شهرداری تهران نیز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله دوم طرح غربالگری سلامت روان کارکنان مبتلا به کورونای شهرداری تهران

آغاز مرحله دوم طرح غربالگری سلامت روان کارکنان مبتلا به کورونای شهرداری تهران