مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-21سياسي

بازدید معاون دادستان تهران از گرمخانه های زنان پایتخت


سرپرست معاونت امور زنان ، کودکان و خانواده دادستانی تهران از گرمخانه های یلدا ، یاس و آفتاب نیلوفری بازدید کرد.

- .

در جریان این بازدید که با حضور سید مالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران انجام شد، مسائل مددجویان و مشکلات و موانع توسعه ظرفیت ارائه خدمات به زنان آسیب دیده مورد بررسی قرار گرفت.

برپایه این گزارش، هدف از این بازدید، نظارت میدانی بر روند ارائه خدمات شهرداری تهران به زنان بی خانمان، آسیب دیده و در معرض آسیب از سوی قاضی ابراهیمی به نمایندگی از دادستانی تهران بوده است.

وی با ابراز خرسندی از اقدامات خوبی که شهرداری تهران در این حوزه انجام داده است بر ارتقاء جنبه های کیفی خدمات مانند؛ توسعه خدمات مددکاری و کمک به بازگشت افراد بی خانمان به چرخه زندگی عادی تاکید کرد.

در جریان این بازدیدها همچنین سرپرست معاونت امور زنان ، کودکان و خانواده دادستانی تهران با حضور در محله فرحزاد و بازدید میدانی در جریان مشکلات ناشی از تجمع افراد معتاد متجاهر در رود دره فرحزاد به ویژه زنان مستقر در این محل قرار گرفت.

به گفته سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از سال گذشته تاکنون زیر ساخت های شهرداری تهران برای خدمات رسانی به زنان بی خانمان از حیث تعداد افزایش صد درصدی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون دادستان تهران از گرمخانه های زنان پایتخت

بازدید معاون دادستان تهران از گرمخانه های زنان پایتخت