مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-21فناوري

نسل کرونا زده


نزدیک به یک سال است که سایه کرونا بر جهان سنگینی می کند، آنچه مشهود است این است که این بیماری علاوه بر خطرات جدی که برای نظام سلامت جهان داشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سهیلا بهرامی فعال دانشجویی در یادداشتی که برای خبرگزاری فارس ارسال کرده، آورده است: آموزش مجازی به همه شکل های یاددهی و یادگیری اطلاق می شود که به شیوه الکترونیکی اجرا و پشتیبانی می شود که از لوازم ضروری این سبک از آموزش دسترسی به گوشی هوشمند، رایانه و اینترنت پرسرعت می باشد.

از آغاز شیوع بیماری کرونا این سبک از آموزش، جایگزین سبک سنتی آموزشی شد، اینک سوال اساسی این است  آیا آموزش مجازی توانسته است همه اهداف اساسی تعلیم و تربیت مثل رشد تفکر خلاق، تعهد و مسؤولیت پذیری و مواردی از این نوع را محقق سازد؟ اگر روال آموزش های مجازی به همین منوال پیش برود، آیا می توان از آموزش دیدگان مجازی، انتظار فتح قله های علمی، فرهنگی و .

کشور را داشت؟ متعلمان مجازی کدام ابعاد آموزشی را از دست داده اند؟ آموزش های مجازی از چه ابزاری محروم اند؟  این ها همه سوالاتی است که ذهن دنیای جدید پس از کرونا را به خود مشغول کرده است.

تجربه آموزشی این چند ماه اخیر نشانگر این است که فرهنگ جدید یادگیری بدون حضور معلم و استاد نتوانسته است جای خود را بیابد و نیاز به رفع چالش های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل کرونا زده

نسل کرونا زده