مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 06:302020-10-21بين الملل

ترامپ یک حساب بانکی در چین دارد و به چینی ها مالیات داده است


روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت، اسناد مالیاتی دونالد ترامپ حاکی از آن است یکی از سه کشور خارجی که او در آنها حساب بانکی دارد، چین است.

- روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت، اسناد مالیاتی دونالد ترامپ حاکی از آن است یکی از سه کشور خارجی که او در آنها حساب بانکی دارد، چین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش نیویورک تایمز، این حساب بانکی متعلق به مدیریت هتلهای بین المللی ترامپ ال.

ال.

سی (Trump International Hotels Management LLC) است که از 2013 تا 2015 میزان 188561 دلار مالیات در چین پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه هیل، دونالد ترامپ علاوه بر حساب بانکی اش در چین، در انگلیس و ایرلند هم حسابهای بانکی دارد.

نیویورک تایمز نوشت، حسابهای بانکی خارجی رییس جمهوری آمریکا تحت اسامی شرکتی باز شده اند و در نتیجه نامشان در فرمهای علنی افشای دارایی های وی دیده نمی شود.

اسناد مالیاتی ترامپ که نیویورک تایمز به دست آورده نشان نمی دهند که چقدر پول از طریق حسابهای خارجی ترامپ در جریان بوده و این نشریه نوشت که در عین حال مشخص نیست این حسابها در چه موسسات مالی وجود داشته اند.

سرویس درآمد داخلی آمریکا مالیات دهندگان این کشور را ملزم می کند سهم درآمدشان از کشورهای خارجی را گزارش کنند و هویت مدیریت هتلهای ترامپ تنها به گزارش سایت قطره و به نقل ازچند هزار دلار از چین پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ یک حساب بانکی در چین دارد و به چینی ها مالیات داده است

ترامپ یک حساب بانکی در چین دارد و به چینی ها مالیات داده است