مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 06:152020-10-21حوادث

مصدومیت 38 افسر و درجه دار در ماموریت های امسال پلیس پیشگیری


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آسیب دیدگی 38 نفر از ماموران پلیس پیشگیری درحین اجرای ماموریت های پلیسی در سال جاری خبر داد.

- رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آسیب دیدگی 38 نفر از ماموران پلیس پیشگیری درحین اجرای ماموریت های پلیسی در سال جاری خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در حاشیه مراسم تجلیل از افسران و بازنشستگان پلیس پیشگیری در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: نیروی انتظامی ماموران فداکار و ایثارگری دارد که برای تامین امنیت و آرامش مردم حتی از جان و آسایش خود نیز می گذرند، در همین راستا نیز از ابتدای امسال تاکنون سه تن از ماموران ما تنها در پلیس پیشگیری پایتخت به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

او ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون در پلیس پیشگیری تهران بزرگ، شهید میلاد خسروی برای کلانتری شهرک قدس در درگیری با سارقان مسلح، شهید حامد ضابط در درگیری با فروشندگان موادمخدر و شهید کرمپور برای نجات فردی که در اجرای دستور قضایی اقدام به خودسوزی کرده بود جان را خود از دست داده و به شهادت رسیدند.

موقوفه ای ادامه داد: همچنین 38 نفر از افسران و درجه داران پلیس پیشگیری تهران بزرگ نیز طی این مدت در ماموریت های مختلف برخورد با سارقان و مالخران، دستگیری مجرمان، کشف اموال مسروقه و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت 38 افسر و درجه دار در ماموریت های امسال پلیس پیشگیری

مصدومیت 38 افسر و درجه دار در ماموریت های امسال پلیس پیشگیری