مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 06:052020-10-21سياسي

اعتبارات دولتی پاسخگوی نیاز دانشجویان نیست


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم با بیان اینکه اعتبارات دولتی پاسخگوی نیاز دانشجویان نیست، گفت: خیرین پشتوانه بسیار ارزنده ای برای جوانان و حل مشکلات علم و فناوری می توانند باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اسلامی پناه در حاشیه مراسم افتتاح، تکمیل و کلنگ زنی پروژه های دانشگاه کاشان از حضور و مشارکت خیرین دانشگاه کاشان قدردانی کرد و گفت: خیرین ارجمند، سنت حسنه و ابداع نوآورانه بسیار ارزنده ای را در عرصه علم و فناوری این دانشگاه به یادگار گذاشته اند که جای تقدیر دارد و مایه مباهات و افتخار و برای کل کشور الگو است.

وی به ارتقای این سنت حسنه در کل کشور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر که اعتبارات دولتی جوابگوی نیازها و مشکلات دانشجویان در دانشگاه ها نیست، خیرین پشتوانه بسیار ارزنده ای برای جوانان و حل مشکلات علم و فناوری می توانند باشند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم افزود: با حضور انسان های نیکوکار می توان فکر و ایده های بزرگی که در بین جوانان مان هست ولی تجهیزات ندارند، را به عمل تبدیل کرد تا شکوفایی و توسعه علمی را در دانشگاه ها شاهد باشیم.

وی اظهار کرد: اگر قرار است جمهوری اسلامی جایگاه علم و فناوری کنونی در جهان را حفظ کند و آن را ارتقا بخشد، نیازمند حامیان بزرگ و انسان هایی با عزم و اراده کافی است که در کنار ایده ها، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات دولتی پاسخگوی نیاز دانشجویان نیست

اعتبارات دولتی پاسخگوی نیاز دانشجویان نیست