مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 05:502020-10-21سياسي

راه اندازی سامانه کشوری شناسه دار کردن متکدیان در قزوین


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: سامانه کشوری شناسه دار کردن و ساماندهی متکدیان با تجهیزاتی از قبیل اسکنر عنبیه چشم، اسکنر اثرانگشت و دوربین در مجتمع ساماندهی متکدیان قزوین راه اندازی شد.

- ایسنا/قزوین مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: سامانه کشوری شناسه دار کردن و ساماندهی متکدیان با تجهیزاتی از قبیل اسکنر عنبیه چشم، اسکنر اثرانگشت و دوربین در مجتمع ساماندهی متکدیان قزوین راه اندازی شد.

مریم بیدخام در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان قزوین، اظهار کرد: علی رغم اقدامات جدی برای جمع آوری و سامان دهی متکدیان در سطح قزوین متأسفانه باز هم شاهد حضور پررنگ متکدیان در سطح شهر هستیم.

وی یادآور شد: تکدی گری به عنوان یک معضل اجتماعی می تواند آسیب های متعدد اجتماعی از قبیل سرقت، فروش مواد مخدر، سوءاستفاده از کودکان و سایر معضلات اجتماعی را به دنبال داشته باشد.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری، به گفته بیدخام براساس تحقیقات صورت گرفته، بسیاری از متکدیان ازنظر مالی با مشکل چندانی مواجه نیستند، بلکه تنها به دلیل کسب درآمد بدون دردسر و با سوءاستفاده از نیت خیرخواهانه مردم به این کار روی می آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه کشوری شناسه دار کردن متکدیان در قزوین

راه اندازی سامانه کشوری شناسه دار کردن متکدیان در قزوین