مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 05:502020-10-21بين الملل

جریمه یک شرکت آمریکایی به دلیل نقض تحریم های ایران


وزارت خزانه داری آمریکا یک شرکت این کشور را به دلیل نقض تحریم های ایران توسط یکی از شرکت های تابعه اش در ترکیه به پرداخت 4.

14 میلیون دلار جریمه محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از فارس، وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که شرکت آمریکایی برکشایر هاثاوی با پرداخت جریمه 4.

14 میلیون دلاری به دلیل نقض تحریم های آمریکا علیه ایران توسط یکی از شرکت های ترکیه ای زیر مجموعه این شرکت موافقت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، دفتر کنترل دارایی هایی خارجی وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که که شرکت ایسکار ترکیه 144 محموله از ابزارهای برش و قطعات مربوطه به ارزش 383 هزار دلار را به دو توزیع کننده خود در ترکیه بین سال های 2012 تا 2016 داده و آنها می دانستند که این ابزارها به یک توزیع کننده در ایران برای فروش مجدد از جمله به دولت ایران ارسال می شود.

دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا گفت که فروش ها تحت هدایت برخی از مدیران ارشد صورت گرفته و این اقدام پس از آن بود که مدیر کل شرکت ایسکار ترکیه به این نتیجه رسیده که تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا علیه ایران برداشته می شود.

همچنین شرکت ایسکار ترکیه گام هایی برای مبهم کردن تعاملات خود با ایران و مخفی کردن آن از برکشایر برداشته و این موضوع با وجود آن بوده که شرکت آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه یک شرکت آمریکایی به دلیل نقض تحریم های ایران

جریمه یک شرکت آمریکایی به دلیل نقض تحریم های ایران