مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 05:402020-10-21ورزشي

کریمی فیروزجایی سفیر مدرسه سازی کشور شد


علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم بابل در خانه ملت به عنوان سفیر مدرسه سازی کشور برگزیده شد.

- ایسنا/مازندران علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم بابل در خانه ملت به عنوان سفیر مدرسه سازی کشور برگزیده شد.

در جلسه هیئت مدیره خیرین مدرسه ساز کشور که با حضور معاون وزیر آموزش وپرورش و رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور و اعضای این هیات مدیره برگزارشد، رییس این تشکل غیر دولتی ملی با تجلیل از خدمات علی کریمی فیروزجایی در عرصه ساخت و نوسازی مدارس ونیز حمایت از روند همگرایی خیرین مدرسه ساز کشور نقش مهم وی در عرصه تعاملات بین بخشی و همگرایی مدیریتی را ستود.

همچنین رخشان مهر رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور با تجلیل از اقدامات موثر دکتر کریمی فیروزجایی در حمایت از تلاش های در حال انجام برای رفع مشکلات عمرانی آموزش و پرورش تداوم تلاشهای پیگیرانه نماینده مردم بابل در خانه ملت را در این ارتباط خواستار شد.

علی کریمی فیروزجایی نیز در این جلسه دستگاه تعلیم و تربیت را مهم ترین دستکاه تولیدی کشور دانست و افزود: مجلس شورای اسلامی از تمام طرفیت های قانونی برای پیشبرد ماموریت های خطیر آموزش و پرورش استفاده خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمی فیروزجایی سفیر مدرسه سازی کشور شد

کریمی فیروزجایی سفیر مدرسه سازی کشور شد